jag älskar dig hampus!

2011-01-06 @ 15:06:41
jag har iallafall världens bästa pojkvän, han är guld värd!
Hampus har förändrat hela mitt liv , ja är så otroligt glad med honom och vi har alltid så kul.
dock tjafsar vi ganska mycket men de spelar ingenroll för allt annat är helt underbart.
jag vill aldrig va utan dig Hampus, du har fått mig att förstå vad kärlek är och hur bra man mår av det.
Det har ju sina jobbiga dagar också, men det är mest när vi är ifrån varandra.
Ja vet att jag kan va hur jobbig som helst, men ja är bara rädd om dig.
Ja kan ha svårt att lita på folk , men de kommer med tiden, o ja vet så jävla väl att ja kan lita på dig men det är endå svårt.
det ja vill få fram är att jag är så jävla kär i dig, och klarar inte en dag utan dig.
vi hör i hop hampus ja vet det. ja älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0