I need you now.

2010-10-24 @ 18:24:11
Fredagen : Med Linnéa vi kollade idol va ute lite oså.
sen senare kom hampus också , dom båda sov här :)

Lördag : Vi tre gick upp 9 ? åkte till stallet ja o Linnéa red, Freyja hade av Linnéa o Linnéa slog i rumpis :(
men som tur inte så allvarligt! (Y)
sen åkte hampus hem, men ja åkte till hans morbror där han var barnvakt så va där med han :)
Sen vid 10 typ träffade jag Linnéa igen då tog jag och hon en buss hem till mig.
drack o´boy och satt lite vid datan sen gick vi och la oss.

Söndag : Stallet hela dagen med Linnéa.
kan säga att jag rört mycket på mig cyckla dit och hem gick med Linnéa när hon red iskogen.
Men iaf Linnéa red en sväng på Freyja iskogen när ja gick med för att inte blir rädd eftersom
hon ramlade av igår.
Sen red jag på Freyja på paddoken , mycket galopp gick toppen!
Sen red jag gilo först liten sväng iskogen sen paddoken sen en sväng iskogen igen :)
han var riktigt pigg och ville spring sötisen!

Gilo. ♥


Freyja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0