Stuck in the moment..

2010-11-21 @ 20:29:46
Min helg.
Fredag: Carolina hängde med mig hem efter skolan, vi fixa oss o käka , sen åkte vi in te stan, donken ett tag, mormor sen hampus o lite andra ute då o då typ. sen kom hampus mamma o skjutsa hem oss.
Carolina sov hos mig.
Lördag: Åkte till stallet vid 10! Jag och Carolina red ut, hon lånade Gilo och jag red Freyja.
tog en mysig sväng iskogen, sen red ja lite dressyr på F, och Carolina tog kort. :)
Hon åkte hem runt 2 kanske, och jag fixade mig sen resturang med släkt.
Träffa älsklings hampus vid 9 sov hos han :)
Söndag: Vaknade breve min bästa Hampus! Va hos han te 5.
nu har ja nyss duschat, ska se lite på tv snart sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0