if today was your last day..

2010-12-01 @ 16:08:51
Jag är så rädd för att förlora min älskade Alfagilo.
han är det finaste ja har, ja kan inte tänka mig att va utan honom.
Har haft han i 8 år, han fyller 27 i april.
Han är en kung min häst, han orkar så mycket, och han vill så mycket!
Jag tänker ofta tänk när dagen kommer. dagen då ja vet att han inte längre finns hos mig..
ja kan krama om han och säga lämna mig aldrig hur många gånger som helst!
ja gråter ofta för ja vet att han är gammmal.
ja pussar på tavlan på honom vid min säng varje kväll innan ja somnar.
ingen som inte själv har häst förstår hur mycket man kan älska dom.
Men ja tänker också, dagen kommer aldrig , Vi har lovat varandra att sitta ihop, så då gör vi det?
men sen kommer det , nej Anna det är inte så.
Jag kanske bara lånar en ängel ?
men ja hoppas att det är ett föralllltid Alfagilo.
men vad som en händer o när det en händer så är du alltid min prins min fina fina prins.
men gilo, i need you forever.
JAG ÄLSKAR DIG. ♥


Kommentarer
Postat av: carolina

fin text o fin gilo <3

2010-12-01 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0