gör så här så är ja klar imorn.

2010-12-23 @ 10:51:41
Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
finns mycket ja vill.

Dag 15 – Mina drömmar.
skrev dom här i bloggen för ett tag sen.

Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Hampus & kompisar.

Dag 17 – Mitt favoritminne.
Thailand.

Dag 18 – Det sjukaste jag gjort
mycket sjukt.

Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
you are beautiful james blunt

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
bloggaren dessie. för hon verkar as så jävla kul !

Dag 21 – Det här får mig att gråta.
Har ganska lätt för att gråta så finns endel, men att ja nångång ska förlora                    mina hästar.

Dag 22 – Det här stör mig.
Folk som inte förstår hur duma dom är. & säger att man går i förstahand men                 sen gör något så man verkligen ser att det inte stämmer.

Dag 23 – Något olagligt jag gjort
duktig flicka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0